Tuesday 10 April 2018

ISRAEL TAKUT BITCOIN




Al Kisahnya bagaimana Yahudi selama ini boleh menguasai Dunia, saya pun baru perasaan kenapa Amerika tunduk sangat-sangat dengan telunjuk Israel.

Bangsa Yahudi Negara Israel hanyalah satu puak kecil berada bersebelahan negara Palestin. Bukan besar sangat pun negara mereka tapi kuasa mereka mengalahkan kuasa kuasa besar seperti Amerika.

Dimana kelebihan negara Israel ini..? sehingga Amerika sendiri tidak berani mengingkari setiap arahan dari perdana menteri Israel.

Setelah membuat berbagai kajian dari berbagai sumber, JELAS Amerika amat amat perlukan Israel sebagai sumber kuasa kewangan dunia. Israel sebuah negara kecil pada pandangan kita. sebenarnya telah berabad abad menguasai bank-bank Dunia malah seluruh bank di dunia mempunyai kaitan dengan Israel.

Sungguh bijak nenek moyang bangsa Yahudi ni... Bacalah cubalah buka mata kita.. seluas luasnya, banyak sejarah lama yang telah membuktikan Israel boleh menjatuhkan ekonomi sesebuah negara dengan senang sekali.

Kini timbul pula matawang BITCOIN iaitu matawang yang sedang menjadi musuh ketat kepada bangsa Yahudi, mereka sedar jika separuh penduduk dunia nanti mula menggunakan matawng Bitcoin maka secara langsung akan menyebabkan kuasa Yahudi terhadap Bank Dunia akan jatuh.

Silalah buat rujukan dari mana mana sumber sejarah kewangan dunia, sejarah telah membuktikan semuanya tentang bagaimana DUIT KERTAS YANG KITA BANGGAKAN SELAMA INI, PERCAYA SELAMA INI, MENGANGGAP YANG HALAL SELAMA INI ADALAH DIKUASAI OLEH BANGSA YAHUDI LAKNATTULLAH.

FIKIR FIKIRKANLAH... RENUNG-RENUNGKANLAH.
SESIAPA YANG BERTANYAKAN TENTANG HALAL DAN HARAM MATAWANG BITCOIN SILA MEMBUAT KAJIAN TERLEBIH DAHULU TENTANG HALALKAH SEBENARNYA MATAWANG KERTAS YANG DIKUASAI OLEH PEMBUNUH NO 1 DUNIA IAITU ISRAEL / YAHUDI.

Sebab itu mereka takut Bitcoin.


RAZIF BIN RAHMAN





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Blog Title

First post's title

Second post's title

Sidebar Gadget title