Sunday 14 October 2018

TERAPI AIR HUJAN UNTUK SEGALA PENYAKIT & GANGGUAN JIN




Kelantan State

Terapi Air Hujan untuk segala penyakit & Gangguan Jin


Kalau hujan turun jangan masuk rumah... tapi mandilah dengannya kerana ini adalah terapi semulajadi Allah berikan untuk makhluknya.. Tapi selalu orang tua kita melarang kita mandi hujan sebab takut sakit... & larangan itu kita wariskan pula ke anak-anak kita... Ini pemahaman yang salah.

Kalau sakit lepas mandi hujan tu bukan sebab air hujan tapi sebab dalam badan banyak benda kotor dan air hujan tu sbg bahan cuci utk membuang semua kekotoran terutamanya gangguan syaitan. Kadang-kadang Allah tunjuk tanda badan kita ada sesuatu melalui kesakitan itu. Kalau kita sakit teruk lepas mandi hujan itu perlu rawatan susulan dengan Ruqyah Syar'iyyah... Salah 1 cara SCAN diri tu adalah dengan Mandi air hujan... ada juga orang mandi hujan tak juga sakit-sakit sebab badannya bebas jin. Alhamdulillah

Tapi mandi bukan sembarangan mandi.. Ada cara & kaedahnya...
di bawah kami ajarkan...

Niat - Niatlah dalam hati sekuatnya & mohon pertolongan Allah untuk apa kita mandi hujan...

Contoh 1:  Menghancurkan jin yang zalim ke atas jasad kita (niatkan & mohon pada Allah jadikan air hujan ssbagai api & asid yang membakar badan jin dalam badan kita.

Contoh 2:  Anak degil @ hyperaktif umur (5 tahun ke atas) niatkan lembutkan hatinya agar dengar kata-kata orang tuanya... & dihilangkan gangguan syaitan... orang tuanya tidak perlu mandi hujan cukup memerhatikan & baca ayat-ayat di bawah sehingga didengari anknya...
Dan apa sahaja niat bergantung penyakit & keluhan masing-masing.

  1. Biarkan hujan berlalu selama sekurangnya 10 minit barulah kita mandi air hujan.

  1. Air hujan yang digunakan utk terapi ini mesti yang turun terus dari langit. Tidak terkena pokok/bumbung atau disambut dengan baldi.

  1. Air hujan yang turun sebaiknya hujan yg lebat bukan gerimis.

  1. Tadah air hujan dari langit ke bekas kecil untuk dibuat minum. In shaa Allah ini juga adalah penawar.

  1. Mulakan mandi sambil membacakan sekurangnya Al Fatihah atau lebih baik lagi dengan ayat-ayat standard iaitu Ayat Kursi & Al Ikhlas, Al Falak & An Nas. Bonus jika tahu ayat ruqyah yang lain mengikut jenis penyakit.

  1. Baca terus sehingga sekurangnya 15 minit-30minit sambil mandi air hujan.

  1. Jika terasa sakit dibahagian badan tertentu tepuk-tepuk dan jika ada rasa mual mau muntah keluarkan jangan ditahan kerana ini tanda ada penyakit/jin yang mau keluar melalui cara ini (cara yg normal & tidak menyakitkan)

  1. Sental2 badan seperti menggosok daki di badan. Jika ada penyakit kulit cara ini pun bagus.

  1. Selesai mandi badan jangan dilap... kecuali rambut. Biar kering sendiri.

  1. Lakukanlah terapi ini selama sekurangnya 3 hari... atau 7 hari berturut. Kalau hujan tidak turun hari berikutnya nasib lahhh.... tunggu lah hujan turun lagi...

  1. Lain kali hujan turun jangan mengeluh.Ada manfaatnya bagi org lain.Bagi org yang berakal dengan pemberian Allah akan sentiasa memanfaatkan rezeki Allah.

Wallahu'alam bissawab
Biidznillah
Selamat Mandi Air Hujan

Kredit : Dr. Abd Rani Osman









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Blog Title

First post's title

Second post's title

Sidebar Gadget title